Andra dagen

08.20 Vaknade och insåg snabbt att jag hade försovit mig. Hade ett möte på kontoret vilket innebar att jag var tvungen att hoppa över min Yoga. Mitt PH-värde visade 5,9 vilket var sämre än dagen innan. Blandade ihop gheesmör, björkaska, vatten och pressade en citron i detta. Tog även 3 chlorella-tabletter.

10.00 Gjorde en shake på kontoret som bestod av havremjölk, frusen mango, färska dadlar, avocado sprinklat med lite av Usamas hemgjorda müsli.

12.00 Åt en lunch som bestod av en sallad baserad på bulgur, råris, räkor, isbergssallad, rädissor och granatäpple. Dressingen var baserad på mango och lime.

18.00 Gjorde en ny shake som i princip var identisk med den jag gjorde kl 10.00.

20.00 Åt middag som bestod av en gulashsoppa och tre mackor(falurågrut, smör, ost).  

20.30 Drack en öl tillsammans med min kusin och kollega Fred.

23.00 Gick och la mig och somnade relativt snabbt.

Sammanfattning: Dagen blev inte alls riktigt som jag hade tänkt mig. Eftersom jag försov mig så kändes det nästan som om jag var i ofas hela dagen. Promenderade heller inte mer än 30 minuter. Vilket känns sådär. Jag inser verkligen att jag måste planera mina dagar bättre för att jag ska få till allting på ett bättre. Från och med nu kommer jag börja med veckoplanering och se över varje dag kvällen innan.

Lämna en kommentar